Saturday 14 January 2012

Review - Pink Bedroom Decorations.



Assalamualaikum...
Sekarang ni, aku tengah gigih nak decorate satu bilik tidur. Bilik tidur tu nanti aku nak jadikan bilik tetamu. Kalau family, family-in-law atau kawan² nak datang bermalam dekat rumah, boleh lah tidur dekat bilik yang kosong tu. Tapi, bilik tidur tu ruangnya takde lah besar mana. Sebab tu, kalau boleh aku taknak bilik tidur tu nampak terlalu crowded atau terlalu kosong. 
Pilihan warna yang aku pilih adalah PINK! Harusss lah ade warna favourite aku kan? Mesti berpinar² mata orang yang tidur dekat bilik tu nanti. Sebab semuanya pink. Nak buat macam mana, anak buah aku pun semuanya peminat pink dengan purple. Belum apa² dah ade supporters. :P Tapi aku takdelah nak deco satu bilik tu dengan warna pink. Silap haribulan, satu badan aku jadi warna pink. Kalau boleh nak gabungkan dengan warna lain. Samada purple atau lain. Baru colourful.
Google punya google, terjumpalah contoh bilik tidur warna pink. 
Mana satu pilihan korang?