Monday 12 September 2011

Review - Myvi Modified.

Assalamualaikum...

Sejak dua menjak ni, aku suke usha² kereta yang dah dimodifiedkan tak kisah lah kereta ape²pun. Dan tentulah pilihan aku adalah kereta myvi sebab kereta yang aku guna sekarang pun, myvi se. Kalau tengok myvi yang dah make up dan touch up² sikit, mesti mata tak berkelip² dari memandang. Macam tengok $$$ jatuh dari langit je. :P


myvi sport
Sekarang ni, aku tengah mengumpul duit sikit demi sikit sebabnye nak beli sport rim tayar baru dan accessories kereta. Tapi aku tak tahu sangat kat area mane. Kalau dekat area kL dengan selangor, mane tempat yang jual murah, cantik dan berkualiti? Share² lah ye.
Aku suke pattern sport rim tayar yang jenis macam ni. Nampak smart! Mesti nak yang ade lekuk². Harga? Mesti mahal kan? Lambat lagi lah nampaknye aku dapat beli benda alah ni. Takpeee. Yang penting menabung dulu. Nanti dah cukup duit, boleh cat kereta myvi se tu terus. Tak sabarnyeee! ƗƗiƗƗiƗƗi "̮

No comments: