Monday 23 April 2012

Hidup Sederhana Janji Bahagia. :")

Assalamualaikum...
lalat? menakutkan sebab suka fly fly fly like stalkers. :P
Kadang-kadang aku rasa pelik dengan segelintir manusia di luar sana. Ya kamu, aku memang maksudkan kamu! Kita kena ingat, apa yang pernah kita cakap buruk tentang orang lain, kadang-kadang terkena dekat batang hidung kita sendiri. Suprisingly, aku rasa geli hati bila dapat tahu kamu stalk blog aku dalam diam-diam. Sebab tu lah, dalam hidup jangan ingat hidup kita lagi bagus, lagi banyak duit, lagi sempurna. Kadang-kadang nilaian duit dan kesempurnaan tak menjanjikan seseorang itu bahagia. So, tak payah lah nak sibuk-sibuk stalk blog aku ye. Hidup je lah dengan kehidupan kamu yang penuh kaya-raya tu ye. Bagi aku, biar hidup sederhana janji bahagia. Kan hubby? :')

 hidup jangan selalu cakap takbur, sebab apa yang ditakburkan hanyalah pinjaman dunia yang sementara. i don't need friends like that. :')

No comments: