Wednesday, 11 January 2012

Review - Buku Resepi.

Assalamualaikum...
sumber : http://mayaroad.typepad.com/
sumber : http://amillionmemoriesblog.blogspot.com/
sumber : http://www.twopeasinabucket.com/
Mana satu pilihan korang? Nak buat yang terlalu kreatif takut tak jadi pulak. Al-maklumlah, aku bukan seorang yang kreatif. So, niat di hati nak buat yang simple je. Buku resepi ni bukan sahaja sesuai untuk para isteri atau ibu yang rajin ke dapur, tapi bride-to-be pun boleh gunakan buku resepi ni sebagai persediaan sebelum melangkah ke alam perkahwinan. 

Takde lah macam aku nanti, bila nak masak baru nak cari resepi. Kan dah kelam-kabut. Lagipun kalau resepi dibukukan, masa akan datang boleh hadiahkan dekat anak, cucu dan cicit. Kan bagus jadi resepi turun-temurun. Jom, buat buku resepi! Lepas ni boleh jadi Masterchef! :P

2 comments:

normi nieza said...

kreatif...:)

AdaNaz87 said...

@normi nieza, orang luar negara memang kreatif dan suka buat diy ni. ((;